»Chris je bil izjemen mož, ki je globoko ljubil in spoštoval svoj poklic, ki je imel sijajne manire stare šole, se je znal šaliti na svoj račun in se poetično izražal. Bil je nacionalni zaklad, ki se je zavedal svojih kanadskih korenin. S svojo umetnostjo in človečnostjo se je dotaknil naših src in njegovo legendarno življenje bo slovelo še med naslednjimi generacijami. Za vedno bo med nami.«
»Tako dolgo sem vadil petje, ampak v tistih časih so preprosto najeli nekoga, ki je sinhroniziral tvoje pevske točke. Rekel sem: edini razlog, da sem sprejel to hudičevo vlogo, je bil, da bom lahko igral v odrskem muzikalu na filmu!«
»Te sentimentalne vloge najtežje igram, še posebej ker sem vokalno in fizično natreniran za Shakespearja. Da zaigraš v zanič vlogi, kot je von Trapp, moraš uporabiti vse trike, ki jih poznaš, da zapolniš prazno truplo igralske vloge. Ta prekleti film mi sledi naokoli kot albatros.«
»Sprijaznil sem se. Na začetku mi je šlo grozno na živce. Mislil sem si: kaj ti ljudje nikoli ne gledajo še kakega drugega filma? Je to edini, ki so ga kdaj videli? Ampak hvaležen sem filmu in Robertu Wisu, ki je velik režiser, ter Julie Andrews, s katero sva ostala krasna prijatelja.«
»Že prva epizoda zelo nazorno pokaže, kako različne so bile izkušnje sveta: moški so lahko, če so bili vsaj malo diskretni, uživali vso svobodo pod soncem, ženske so morale sprejeti, da je poroka vrhunec njihovih življenj.«
»Najstarejšo od Bridgertonovih hčera je namreč za najbolj želeno nevesto sezone razglasila že kraljica Charlotte, a je nato Anthonyjevo vmešavanje uničilo njen ugled.«
»Bridgerton tako prek klasične zgodbe o nesporazumih, ki bi jih razrešil že en sam iskren pogovor, prinaša novodobno sporočilo o pomenu komunikacije v partnerskih odnosih.«
»Bistvo je pravljica, fantazija, ključna postavka pa kemija med glavnima igralcema. In kemije je med Phoebe Dynevor in Regé-Jeanom Pageem na pretek: do popolnosti sta izpilila umetnost romantičnega koprnenja, ukradenih pogledov čez polno plesno dvorano, plemenitega trpljenja.«